כאבים במפרק הלסת

אבחנת סימפטומים וטיפול בבעיות בפרקי הלסת

אילו מצבים ישנה עדיפות לאבחון וטיפול על ידי מומחה לכירורגיית הפה והלסתות?

ד"ר נסייר סאלח  הינו מהרופאים המקצועיים והמנוסים בישראל בתחום כירורגיית הפה והלסתות – הוא מציע אבחון, ייעוץ וטיפול במגוון נושאים ובעיות כדוגמת מפרקי הלסת, שיקום הפה, שיקום על גבי שתלים, טיפול בלסתות אטרופיות, בלוטות הרוק ועוד. ד"ר נסייר סאלח  מתמקד בביצוע טיפולים כירורגיים מורכבים בסטנדרטים הרפואיים הקפדניים והמחמירים ביותר, תוך שימוש בציוד מתקדם ושילוב הידע הנרחב שברשותו בתחום רפואת השיניים הכירורגית ובשיקום הפה.

מהם כאבים במפרק הלסת?

כאבים במפרק הלסת, הידוע גם בשם TMJ (Temporomandibular Joint), הם תופעה שכיחה הגורמת לכאב ולנוקשות באזור הלסת, הפנים והצוואר. כאבים אלו יכולים להיגרם ממגוון גורמים, ביניהם:

• לחץ וסטרס: לחץ נפשי גורם לעיתים קרובות להידוק וסגירת לסתות באופן לא מודע, מה שעלול להוביל לכאבים במפרק הלסת.
  • הפרעות שינה: חריקת שיניים (ברוקסיזם) וסגירת לסתות חזקה (סטרדור) במהלך השינה גורמים לעומס יתר על מפרק הלסת ועלולים להוביל לכאבים.
  • פציעות: פציעות באזור הפנים והלסת, כגון תאונות דרכים או פגיעות ספורט, עלולות לפגוע במפרק הלסת ולגרום לכאבים.
  • דלקות פרקים: דלקות פרקים ניווניות, כגון דלקת פרקים ניוונית (osteoarthritis), עלולות להשפיע גם על מפרק הלסת ולגרום לכאבים.
  • בעיות מבניות: בעיות מבניות במפרק הלסת, כגון פגם בדיסק המפרקי, עלולות לגרום לכאבים ולבעיות בתפקוד המפרק.

תסמינים של כאבים במפרק הלסת:

• כאב באזור הלסת, הפנים והצוואר
  • קושי בפתיחת וסגירת הפה
  • רעשים במפרק הלסת בזמן פתיחת וסגירת הפה
  • נפיחות באזור הלסת
  • כאבים באוזניים
  • כאבי ראש
  • חריקת שיניים (ברוקסיזם)
  • סגירת לסתות חזקה (סטרדור)

אבחון כאבים במפרק הלסת:

האבחון של כאבים במפרק הלסת נעשה על ידי רופא שיניים או רופא מומחה בתחום רפואת הפה. האבחון כולל:

• בדיקה גופנית של אזור הפנים והלסת
  • בדיקת תפקוד מפרק הלסת
  • צילום רנטגן של הלסת
  • הדמיית MRI או CT במקרים מורכבים

לשיחת ייעוץ ללא התחייבות

. צוות ד"ר נסייר סאלח ישמח להעניק לכם ייעוץ ראשוני ופרטים נוספים לקראת תיאום פגישה במרפאה
.השאירו פרטים בטופס ונחזור במהרה

שתפו ועקבו אחרינו ברשתות החברתיות

מידע נוסף שכדאי לדעת

מעוניינים בתיאום תור למרפאתו של ד"ר נסייר סאלח?

השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם עוד היום:

כמה פרטים קטנים וסיימנו:
סוג הטיפול המבוקש