השתלות שיניים בשיטת "העמסה מיידית" בשלב אחד – הכירו מקרוב

הרבה פעמים כדי לבצע השתלה חייבים לבצע לפני כן עקירה כירורגית, למשל כשהשן שבורה או חולה ואין דרך אחרת לטפל בה. בדרך כלל, כשמדובר בעקירה לקראת השתלת שיניים, משתמשים בשיטת ההשתלה בהעמסה מידית. שיטה זו מאפשרת להעמיס (להחדיר לתוך הלסת) שתלים דנטליים מיד אחרי העקירה של השן ולהבריג עליהם את התותבת או את כתרים. שיטת העמיסה מידית מאפשרת לשמור על החניכיים ולמנוע אובדן רקמת עצם במקום העקירה.

לצורך הכנת התותבת או הכתרים סורק רופא-מומחה את חלל הפה של המטופל ומכין בתוכנה מיוחדת הדמיית תלת-מימד של הכתרים והשתלים. מרפאתו של ד”ר נסייר מצוידת בציוד חדשני וסורק דיגיטלי המאפשר לקבל תוצאות מדויקות תוך מספר שעות. הכנת הכתרים מתבצעת באחת מהמעבדות הדנטליות המובילות בארץ, מחומרי גלם איכותיים בעלי התאמה ביולוגית גבוהה לגוף האדם.

אחרי שהשתל מוחדר לתוך העצם, מרכיבים עליו תותבות או כתרים. זה מאפשר לקצר זמן המתנה יקר ולהעניק למטופל הזדמנות לצאת מהמרפאה עם חיוך מאושר כבר ביום הטיפול ללא כל צורך להמתין חודשים ארוכים להחלמה.

המרפאה של ד”ר נסייר בקרית מוצקין נמצאת בשד' גושן 80 קרית מוצקין. אל תחכו, עשו את הצעד ההכרחי לקראת החיוך הצחור והמושלם. קבעו תור עוד היום.

פנו אלינו כעת לחיוך מושלם בטיפול אחד בלבד!

לשיחת ייעוץ ללא התחייבות

צוות ד"ר נסייר סאלח ישמח להעניק לכם ייעוץ ראשוני ופרטים נוספים לקראת תיאום פגישה במרפאה

השאירו פרטים בטופס ונחזור במהרה

תוכן נוסף שכנראה תאהבו

מעוניינים בתיאום תור למרפאתו של ד"ר נסייר סאלח?

השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם עוד היום:

כמה פרטים קטנים וסיימנו:
סוג הטיפול המבוקש
בחרו מרפאה קרובה אליכם: